NUESTRO COMPROMISO
A USTED

El nostre objectiu és mantenir la vostra confiança mitjançant el tractament de la vostra informació personal amb respecte i donant-vos el control.

És important que sàpigues quina informació personal recollim i com la fem servir. La llista d'entitats que processen la vostra informació, en funció d'on creeu un compte, es pot trobar a sobre de la secció ‘Contacte’.

Hem fet tot el possible perquè les nostres explicacions siguin breus I fàcils d’entendre. No obstant això, si necessiteu més informació, o teniu algun dubte, podeu contactar amb el nostre responsable de Protecció de Dades a través de les dades que apareixen a l’apartat ’Contacte’ més endavant.

Si en algun moment fem canvis significatius en les nostres pràctiques de privacitat, us ho farem saber. Si és necessari, també us demanarem la vostra autorització.

Política de Privacitat
AVÍS DE
PRIVACITAT

El nostre Avís de privacitat s’ha dissenyat pensant en vosaltres. Com us afecta l’avís dependrà del tipus d’interacció que tingueu amb nosaltres. Per exemple, si:

  1. 1.
    Compreu-nos una entrada, utilitzarem la informació que ens proporcioneu per complir amb les nostres obligacions i les dels socis de l'esdeveniment (artista, promotor, segell discogràfic o lloc) amb vosaltres en la prestació d'aquest servei i, quan ho permeti, mantenir-vos al dia sobre altres esdeveniments que puguin ser del vostre interès.
  2. 2.
    Navegueu per les nostres pàgines web, utilitzem cookies per personalitzar la vostra experiència i per, esperem, oferir-vos una experiència perfecta.

les vostres preferències i els vostres drets en cada escenari s’expliquen amb més detall a continuació.

RESUM

Feu clic a cadascuna de les icones per obtenir més informació o desplaceu-vos cap avall per llegir la política completa.

Quines dades tenim i d’on les obtenim

Recopilem i emmagatzemem diferents tipus d'informació quan creeu un compte, compreu entrades, contacteu amb nosaltres i utilitzeu els nostres llocs web, aplicacions i xarxes socials. Més informació

Com utilitzem les vostres dades i per què

Recollim i utilitzem les vostres dades per moltes raons, com ara ajudar-vos a trobar els espectacles que us agraden, compartir notícies, per a qüestions de màrqueting i, tal com ho exigeix la llei. Més informació

Amb qui compartim les vostres dades i per què

Compartim les vostres dades amb els Soci(s) responsable(s) dels Esdeveniments, com ara l’artista, el promotor, o el recinte, així com amb altres tercers vinculats al servei prestat. Més informació

Les vostres opcions i els vostres drets

Entre altres drets, podeu triar si voleu rebre comunicacions de màrqueting per part nostra. També teniu el dret a accedir a les dades que disposem sobre vosaltres. Més informació

Protecció de les vostres dades

Sempre prenem mesures per assegurar-nos que les vostres dades estiguin protegides i per eliminar-les de manera segura quan ja no les necessitem. Més informació

Contacteu amb nosaltres

Si teniu cap pregunta o comentari sobre, o com gestionem la vostra informació, poseu-vos en contacte amb nosaltres. Més informació

Política de Privacitat
QUE INFORMACIÓN
TENEMOS Y
DONDE LO CONSEGUIMOS

Quan recollim les vostres dades personals, les emmagatzemem en les nostres bases de dades de clients, com ara les nostres plataformes de tiquets per a gestionar l'accés a esdeveniments, les nostres plataformes de pagament per a processar les vostres comandes, les nostres plataformes de serveis per als clients que serveixen per a gestionar qualsevol consulta que pugueu tenir, i el nostre sistema de màrqueting per tal de poder-nos comunicar amb vós, tot depenent de les vostres preferències.

Atesa la naturalesa global del nostre negoci, alguns dels productes i serveis que oferim poden diferir i no estar disponibles al mercat on teniu un compte.

  • Quan creï un compte i compri entrades. En crear un compte, comprar una entrada, registrar-se per una prevenda o rebre una entrada que li enviï un amic, recopilarem informació directament de vostè. En funció del servei que oferim, això pot incloure la seva informació de contacte i de facturació, com ara el seu nom, adreça postal, codi postal, correu electrònic, número de telèfon i targeta de crèdit.
  • Quan compreu entrades a tercers. Quan compreu entrades a llocs de comerç electrònic de tercers, aquest ens enviarà informació com ara la vostra informació de contacte i de facturació i informació sobre la vostra compra d'entrades perquè us assignem les entrades.
  • Quan utilitzeu els nostres llocs web i aplicacions. Quan utilitzeu els nostres llocs web o aplicacions, podem utilitzar eines de seguiment com ara galetes del navegador i balises web i tecnologia com GPS i Wi-Fi per recopilar de manera passiva dades sobre vosaltres, com ara el navegador i el dispositiu que utilitzeu, la vostra adreça IP, la vostra ubicació, el lloc d'on veniu, per a què vau fer i per a què no vau utilitzar el nostre lloc/aplicació o el lloc que visiteu quan ens deixeu. Per obtenir més informació sobre com recollim aquesta informació, consulteu la nostra Política de Cookies
  • Experiència com a fan i atenció al client. Si contacteu amb els nostres equips d’atenció al client per fer una consulta o proporcionar-nos un comentari, registrarem aquesta interacció amb la finalitat de tenir proves i per proporcionar assistència relacionada amb la vostra consulta.
  • Quan faci servir les xarxes socials i els fòrums públics en línia. Quan utilitzi una funció de xarxes socials al nostre lloc web o aplicacions, i publiqui a plataformes de xarxes socials, o publiqui en un espai públic o en un dels nostres llocs web. El lloc web de les xarxes socials ens proporcionarà informació sobre vostè.
  • Quan reserveu entrades accessibles. Si teniu requisits d'accessibilitat, volem assegurar-nos que tingueu la millor experiència en assistir a esdeveniments. Per fer-ho, hem de recopilar detalls dels vostres requisits. Només ho fem una vegada, amb els vostres requisits registrats per a la propera vegada que torneu a comprar un bitllet accessible.
  • Quan vens una entrada a Ticketmaster. A mesura que us estem transferint diners, hem de recopilar informació com ara una identificació vàlida com a part dels nostres requisits de Coneix el vostre client (KYC). Un cop verificada la vostra identitat, suprimirem aquesta informació de manera segura. També podem recopilar informació sobre vostè quan utilitzeu els nostres serveis com a venedor, incloses dades d'identificació addicionals, com ara números d'identificació fiscal.
  • Tractament de dades dels infants. En els pocs casos en què recollim informació personal dels nens, sempre demanem el consentiment dels pares i només recopilarem aquesta informació per als propòsits especificats quan l'hem recollit.
  • Dades geodemogràfiques. Podem recopilar o utilitzar proveïdors com ara socis de publicitat i màrqueting que recullen dades geodemogràfiques, com ara l'edat, el sexe o informació sobre esdeveniments que us agraden o productes que compreu que ens ajuden a personalitzar millor els nostres serveis. Si preferiu que no ho fem, consulteu la secció ‘Els vostres drets i opcions’ a continuació.
  • Informació utilitzada amb finalitats de salut/seguretat. Podem recopilar informació dels compradors d’entrades i dels assistents amb finalitats de compliment de la normativa relacionada amb malalties infeccioses en la mesura que ho requereixi la legislació aplicable. Aquesta informació pot incloure noms, dades de contacte, ubicacions dels seients, juntament amb els horaris d'entrada i sortida.

En situacions en què un tercer requereix la recollida d'informació de salut a l’organitzador d’esdeveniments (com ara els resultats de les proves), consulti la política de privadesa i els termes d'aquest tercer per tal d’entendre com s’han recopilat i utilitzat les seves dades.

CÓMO UTILIZAMOS SU
INFORMACIÓN Y POR QUÉ

En aquest apartat s’explica com utilitzem les vostres dades i la base legal en què la fem servir.

  1. 1.
    Per a la formalització del contracte amb vosaltres
    • Quan feu una compra. Utilitzem les vostres dades quan formalitzem un contracte (per exemple, per comprar productes o entrades) per poder:
      • processar la vostra comanda
      • enviar-vos correus electrònics d’atenció al client, incloses les confirmacions de reserves i recordatoris d’esdeveniments
      • fer el pagament
      • facilitar-vos el servei d’atenció al client.
    • Socis(s) d’Esdeveniments. Per compartir-les amb els Soci(s) d’Esdeveniments que proporcionin serveis per a l’esdeveniment, com el promotor o el recinte per permetre’ls organitzar l’esdeveniment, assignar seients o notificar-vos si hi ha hagut algun canvi en l’esdeveniment o proporcionar-vos informació important sobre l’esdeveniment.
    • Inscripció de fans. Alguns dels nostres esdeveniments tenen una prevenda de fans registrada. Si ho acceptes, processarem les teves dades per crear un perfil teu per limitar les compres fraudulentes d'entrades. No t'has de registrar i si no et deixa entrar, no t'impedirà comprar entrades més endavant. Per consultar totes les FAQ relacionades amb com fem servir les seves dades, consulti les nostres FAQ, tant d’ America del nord com internacionals.
    • Concurs, competicions i referències. Podem utilitzar la seva informació per confirmar la seva inscripció a un esdeveniment o concurs. Ens pot proporcionar la informació d’un amic seu, per exemple, mitjançant el nostre servei de referència, per tal de compartir amb un amic el nostre lloc web o per comprar una targeta regal. Només utilitzarem la informació del seu amic per oferir els serveis que ha sol·licitat. El seu amic pot contactar amb nosaltres per demanar-nos que eliminem la seva informació.
  2. 2.
    Per als nostres interessos empresarials legítims
    • Màrqueting. En la línia d'allò que es diu a continuació i en la mesura en què ho permeti la legislació local, per contactar amb vostè amb informació o ofertes sobre propers esdeveniments, productes o serveis (aplicable als mercats que responen de manera legal) - això pot ser per correu electrònic,mitjançant notificacions push i per Internet, mostrar SMS o en plataformes de xarxes socials. Podeu canviar les vostres preferències de màrqueting en qualsevol moment. Vegeu la secció “Les vostres opcions i drets a continuació.
    • Publicitat i cookies. En la línia d'allò que es diu a continuació i en la mesura en què ho permeti la legislació local, per oferir comunicacions de publicitat i màrqueting personalitzades en els nostres llocs web i aplicacions (consulteu la nostra Política de Cookies per obtenir més informació).
    • Estudis de mercat i opinions dels fans. Per dur a terme investigacions i anàlisis de mercat que ajudin a millorar i personalitzar els nostres productes i serveis, o contactar amb vostè amb enquestes de satisfacció o participar en investigacions d'usuaris (com ara grups d’estudi). Incloem una opció de cancel·lació de subscripció per a aquest tipus de contacte si vol deixar-los de rebre.
    • Personalització. Per assegurar-vos que els nostres missatges i lloc web siguin rellevants per a vosaltres (segons el vostre mercat), per exemple, quan us agradi artistes i gèneres, si vau comprar entrades, assistir a espectacles amb amics i qualsevol venda prèvia que us interessa, us informarem de similars. esdeveniments que creiem que et poden interessar. Creem un perfil d'usuari amb la informació que coneixem sobre tu i com utilitza els nostres serveis. En desactivar la personalització, no rebràs cap recomanació personal i els butlletins als quals t'has subscrit seran genèrics (tot i que si has demanat rebre alertes sobre artistes o llocs concrets, encara les rebràs).

      Continuarem realitzant activitats d'elaboració de perfils quan ho necessitem per oferir-te els nostres serveis, per exemple amb finalitats de detecció de fraus i quan ens ho demanis específicament, com per exemple per a una venda prèvia de registre de fans.

  3. 3.
    Pels nostres principals interessos empresarials legítims
    • Per prevenir o detectar comportaments il·lícits, per protegir o fer complir els nostres drets legals o segons ho permeti la llei. Per exemple, assegurant-nos que les entrades arribin a les mans de fans reals. Com a tal, podem utilitzar les vostres dades per prevenir la revenda d’entrades, l’ús indegut de la nostra propietat intel·lectual (p. e. les marques de la nostra empresa o dels nostres Socis d’Esdeveniments), frau o altres delictes.
    • Protecció del lloc. Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA Enterprise i s'apliquen la Política de privadesa i les Condicions del servei de Google.
    • Seguretat de l’esdeveniment. Per protegir els nostres fans i garantir la seguretat de les nostres operacions i les dels nostres Socis d’Esdeveniments.
  4. 4.
    A què doneu el vostre consentiment
    • Màrqueting. Quan les lleis locals ho permetin, per contactar amb vostè amb informació o ofertes sobre propers esdeveniments, productes o serveis (aplicable als mercats que responen de manera legal) - això pot ser per correu electrònic, mitjançant notificacions push i per Internet, mostrar SMS o en plataformes de xarxes socials. Podeu canviar les vostres preferències de màrqueting en qualsevol moment. Vegeu la secció “Les vostres opcions i drets a continuació.
    • Serveis basats en la localització. Per exemple, les nostres aplicacions sol·liciten el permís de localització per a funcions com navegar per esdeveniments propers a la vostra ubicació i rebre notificacions push sobre aquests o per trobar-vos al mapa durant un esdeveniment.
    • Publicitat i cookies. Quan les lleis locals ho permetin, per oferir comunicacions de publicitat i màrqueting personalitzades en els nostres llocs web i aplicacions (consulteu la nostra Política de Cookies per obtenir més informació).
    • Accessibilitat. Per processar les vostres dades sanitàries per tal de satisfer les vostres necessitats d’accessibilitat, sempre que es requereixi de forma específica i ens hagueu donat el vostre consentiment explícit.
    • Socis comercials. A vegades treballem amb Socis Comercials amb els quals compartim dades. Es tracta de controladors de dades de tercers amb els quals treballem per proporcionar serveis de valor afegit addicional, com ara els nostres paquets de viatges, patrocinadors o ofertes exclusives de prevenda. En algunes circumstàncies, si no és necessari que compartim les dades per dur a terme el contracte que heu sol·licitat, demanarem el vostre consentiment abans de compartir-les i proporcionarem informació sobre què es compartirà amb qui.
  5. 5.
    Per protegir els seus interessos vitals
    • Salut i seguretat. Qualsevol informació que nosaltres o els nostres socis externs recollim d'acord amb els requisits de seguretat i salut aplicables només s'utilitzarà per contactar amb els assistents o es compartirà amb les autoritats governamentals locals pertinents. Aquesta informació s'elimina de manera periòdica.
Política de Privacitat
Política de Privacitat
A QUIÉN COMPARTIMOS
TUS DATOS CON
Y POR QUÉ
  • Empreses del grup Ticketmaster. Dins el grup Ticketmaster i la seva família d'empreses associades, de què se'n fa esment més endavant; ens ofereixen serveis tals com màrqueting, perfilatge, creació d'informes i suport tècnic i de producte.
  • Tercers que realitzen serveis en nom nostre. Els nostres proveïdors tercers, alguns dels quals podrien tenir seu fora de la vostra jurisdicció. S'hi inclou:
    • Proveïdors d'allotjament del núvol, que ofereixen la infraestructura de TI sobre la qual es construeixen els nostres sistemes i productes globals;
    • Plataformes de pagaments, que ofereixen la infraestructura on es processen els pagaments;
    • Equips externalitzats de serveis per als clients, que ofereixen suport per a la resposta de consultes dels clients;
    • Proveïdors de seguretat en la informació, que ens ajuden a preservar la seguretat en les nostres plataformes; i
    • Proveïdors de màrqueting, que s'encarreguen de l'anàlisi de les nostres dades, de les comunicacions de màrqueting i de la publicitat.
  • Donat que som una empresa global, els nostres proveïdors de serveis poden variar d'un mercat a un altre. Aquesta és la llista dels nostres proveïdors globals principals:

    ProveïdorDescripció del suportLocalització
    Ticketmaster LLC & Ticketmaster UK LimitedS'encarrega del manteniment de les nostres eines i productes de tiquets.Amèrica del Nord
    ZenDeskServeis d'atenció al client basats en el núvol (centres de contacte).Amèrica del Nord
    Braintree, un servei de PayPal Inc.Plataforma de processament global de pagaments en línia que possibilita el pagament digital i mòbil per a consumidors i comerços.Amèrica del Nord
    Oracle America Inc.Solucions de computació que ofereixen emmagatzematge de dades, plataformes en el núvol, processament financer i programari de gestió d'infraestructures.Amèrica del Nord
    OneTrust LLCProgramari de gestió de base en el núvol que ofereix automatització per a avaluacions de privadesa, escaneig de llocs web, compliment de galetes i gestió d'incidències i d'infraccionsAmèrica del Nord
    Salesforce Inc.Sistema de tiquets allotjat en el núvol per a sistemes de suport (CRM, automatització de màrqueting i anàlisi).Amèrica del Nord
    Concentrix CVG Philippines,Atenció al client externalitzada que ofereix serveis de centre de contacte (una combinació de trucades de vendes i correus electrònics i trucades d'atenció al client per mitjà de diferents sistemes de tiquets).Manila, Maurici
    Microsoft CooperationProgramari i serveis relacionats.Amèrica del Nord
    Amazon Web Services (AWS)Allotjament en el núvol i servei d'infraestructures que ofereix un emmagatzematge i allotjament segur per a solucions de computació.Amèrica del Nord
  • Socis d’esdeveniments. Els Socis d’Esdeveniments són entitats amb les quals treballem per organitzar l’esdeveniment, com ara el promotor, el recinte o l’artista. Compartim les vostres dades amb els nostres Socis d’Esdeveniments perquè puguin dur a terme l’esdeveniment i per altres motius descrits en les seves polítiques de privacitat. Anomenarem els Socis d’Esdeveniments quan compreu una entrada, per tal que sapigueu qui rebrà les vostres dades, i tindreu la opció de subscriure-us per rebre comunicacions de màrqueting per part seva. Anomenarem els socis de l'esdeveniment quan compreu una entrada perquè sàpigues qui rebrà les teves dades i tindràs l'opció de subscriure't per rebre màrqueting d'ells. (segons el seu mercat)
  • Venint la teva entrada a Ticketmaster. Si compres o vens entrades al nostre lloc, podem revelar la teva informació al comprador o venedor (segons sigui el cas) amb finalitats de compliment de la comanda, és a dir, que obté el bitllet que has comprat o pagat el bitllet que has venut.
  • Productes de tercers. Si heu comprat productes i serveis que subministren tercers (p. e. assegurança per a les entrades o marxandatge), compartirem les dades amb aquests, de manera que puguin processar i complir amb les comandes. Quan es fa un pagament en línia, Braintree, un proveïdor de pagaments en línia i un servei de PayPal, pot processar-los. Consulteu la Braintree’s Privacy Policy per obtenir més informació sobre com processa Braintree la informació personal relacionada amb els pagaments amb targeta de crèdit.
  • Socis comercials. Són tercers amb els quals treballem per proporcionar serveis de valor afegit addicionals. Com que els Socis Comercials amb els quals treballem varien segons els serveis, utilitzem informació d’última hora per fer-vos saber quan es compartiran les dades amb ells i que es tractaran d’acord amb el seu avís de privacitat.
  • Divulgacions segons la llei. Podem compartir informació per respondre a una ordre judicial o citació. També podem compartir informació si una agència governamental o un organisme d'investigació ho permet o ho exigeix en virtut de la llei. També podem compartir informació quan investiguem un possible frau.
  • Successors. Podem compartir informació amb qualsevol successor de tot o part del nostre negoci. Per exemple, si venem part del nostre negoci, podem transferir la nostra llista de clients com a part d'aquesta transacció.

Podem compartir la seva informació per motius no descrits en aquesta política. Abans de dur a terme aquesta transferència, li ho comunicarem.

SEVES OPCIONS
I DRETS

Els seus drets i opcions poden variar segons el país des d'on accedeixi als nostres serveis. A continuació els detallem. Per comprar entrades i accedir-hi, els fans primer han de crear un compte de Ticketmaster i proporcionar informació personal. Això ens ajuda a atendre millor les necessitats dels aficionats individuals i a emetre entrades digitals. En triar no proporcionar la vostra informació en crear un compte, els fans no podran comprar ni accedir a entrades digitals.

  1. 1.
    Les vostres opcions

    Si ens has donat el teu consentiment, (aplicable als nostres mercats que depenen del consentiment) pots retirar-lo de la següent manera:

    • Per deixar de rebre les nostres comunicacions de màrqueting, podeu canviar les vostres preferències des del vostre compte, seguir les instruccions per cancel·lar la subscripció que trobareu en qualsevol dels correus electrònics que us enviem o contacteu amb nosaltres perquè ho fem.
    • Per desactivar l'ús de cookies i eines de seguiment, consulti la nostra Política de Cookies. També pot fer-ho actualitzant les seves preferències a l'eina de gestió de cookies de qualsevol dels nostres llocs web i aplicacions.
    • Per deshabilitar el seguiment de la ubicació i les notificacions, podeu canviar la configuració al vostre dispositiu o desactivar la ubicació. Per aturar les notificacions i avisos web, haureu d’utilitzar la configuració del navegador.

    En els casos en què hem invocat un interès legítim (aplicable als nostres mercats que es basen en un interès legítim), podeu oposar-vos a aquest procediment de la següent manera:

    • Per oposar-se a rebre les nostres comunicacions de màrqueting, pot canviar les seves preferències dins del seu compte, seguir les instruccions de cancel·lació de la subscripció a qualsevol dels correus electrònics que li enviem o contactar amb nosaltres perquè ho fem per vostè.
    • Per oposar-vos a la personalització, podeu canviar les preferències des del vostre compte. Si aquesta opció no està disponible, podeu contactar amb nosaltres perquè ho fem.
    • Per oposar-vos a que us contactin com a part dels comentaris dels fans, podeu donar-vos de baixa mitjançant els mecanismes dels missatges o posar-vos en contacte amb nosaltres perquè ho fem.
  2. 2.
    Els vostres drets

    Com a empresa global, els nostres fans es troben a tot el món, depenent del vostre mercat hi ha lleis i regulacions específiques sobre drets de privadesa com ara el GDPR a Europa, LGPD al Brasil i CCPA als Estats Units. Els drets següents poden ser aplicables al vostre mercat.

    • El dret a sol·licitar que la seva informació s'elimini, també es coneix com a supressió o es restringeixi un ús posterior. El dret a esborrar o esborrar el vostre compte no es pot fer quan tingueu una entrada o transacció per a un esdeveniment futur encara que hàgiu imprès o rebut aquestes entrades, de manera que un cop l'esdeveniment hagi passat, aquesta sol·licitud es pot exercir. Si suprimiu el vostre compte, es perdrà l'accés a qualsevol actiu digital (és a dir, NFT) que tingueu.
    • El dret a sol·licitar una còpia de la informació que tenim sobre vostè, també conegut com a dret d'accés.
    • El dret a corregir, modificar o actualitzar les dades que ens heu facilitat (si teniu un compte amb nosaltres, també ho podeu fer iniciant sessió i actualitzant les dades).
    • El dret a impugnar qualsevol decisió automàtica que adoptem sobre vosaltres. Una decisió automàtica és una decisió que s’ha pres sense cap intervenció humana que té conseqüències legals (p. e. comprovació de crèdit). Normalment no realitzem decisions automàtiques, però, si ho fem, deixarem clar que es prenen aquest tipus de decisions.

    Per exercir qualsevol dels drets anteriors, poseu-vos en contacte amb nosaltres mitjançant el nostre formulari web (aquí). Recordeu utilitzar el correu electrònic associat al vostre compte perquè puguem localitzar les vostres dades personals. Podeu designar un agent autoritzat per presentar sol·licituds en nom vostre. Perquè un agent autoritzat es consideri verificat, heu de proporcionar a l'agent autoritzat una declaració jurada per escrit signada per fer aquestes sol·licituds o un poder. És possible que et rastregem per verificar la teva identitat abans de processar la sol·licitud d'un agent. Si no seguiu aquestes instruccions, és possible que no podrem processar la vostra sol·licitud.

    Tingueu en compte que, tot i que avaluarem acuradament totes les sol·licituds que rebem, els vostres drets i el període de temps per exercir un dret poden variar segons el vostre lloc de residència i és possible que no hàgim de complir sempre. Quan això passi, explicarem per què.

    You have certain choices about how we use your information.
    You have rights pertaining to the collection, use, and sharing of your personal information.
    Depending on where you live in the United States, for all other countries please see Global Rights above, you may have specific rights around your personal information. Below we explain what those rights are and how you can exercise them:

    • Disclosure. You have the right to request a report showing the personal information collected, shared, and sold about you.
    • Deletion. You have the right to request that we delete any personal information collected from or about you.
    • Correction. You have the right to request that we correct inaccurate personal information collected from or about you.
    • Opt-Out of Sale/Profiling. You have the right to opt out of the sale of your personal information. This will also opt you out of targe-ted advertising or profiling. To opt-out click here.
    • Non-Discrimination. We shall not discriminate against you based on your exercise of any of the above rights.

    You may submit a request to enact any of the above rights by clicking here to submit a request or calling us at 855-663-0150. You may also submit your request by mailing a letter to the address at the bottom of this policy. Please be sure to include your full name, email address, and which type of request you are making in your letter.

    Your “Do Not Sell or Share” Rights Under the CCPA. Under the California Consumer Privacy Act (CCPA), California residents have the right to opt out of Ticketmaster sale or sharing of their personal information, as defined by the CCPA. California residents may exercise this right to opt out online by submitting a “Do Not Sell or Share My Information” request here. Alternatively, California residents may submit a request to opt out of sales or sharing by calling us at 855-663-0150.

    To verify your identity, we may collect information such as your full name and email address. This information will be compared to our existing records to verify the identity of the individual submitting the request. We may also require you to confirm your request via an automated email message before responding to your privacy rights request. Depending on the sensitivity of the information requested and the type of request, we may require additional information to verify your identity before responding.  We will respond to your request within 45 days if possible and required under the law. Please note that if you we deny your request, you may appeal this denial by contacting us using the information at the bottom of this policy.

    Personal Information Collected:

    • Names and Aliases
    • Physical Address
    • Phone Number
    • E-Mail Address
    • IP Address
    • Unique Identifiers
    • Interactions with Customer Service
    • Information about transactions made on our services
    • Fan Preferences and Attributes
    • Cookies/Web Beacons - We use tracking tools like browser cookies and web beacons. To learn more about these tools and to control them, please click here.

    Sensitive Personal Information. Please note that we will never use or disclose any sensitive personal information you give us except to provide you with the goods and services you have requested or for the limited purposes allowed under the law.

    Personal Information Disclosed for a Business Purpose or Sold/Shared:

    Categories of Personal InformationPersonal InformationDisclosed for a Business PurposeSoldCategories of Third-Party Recipients
    IdentifiersNames and AliasesxxBusiness Partners, Data Brokers, Technical Service Providers
    Physical Addressxx
    Phone Numberxx
    E-Mail Addressxx
    IP AddressxxBusiness Partners, Technical Service Providers
    Unique Identifiersxx
    Unique Tax Identifiersx Government Entities
    Commercial InformationInteractions with Customer Servicex Technical Service Providers
    Information about transactions made on our servicesxxBusiness Partners, Data Brokers, Technical Service Providers
    Individual’s Preferences and Attributesxx
    Internet/ Electronic ActivityCookies/Web Beaconsxx
    Device Attributesxx
    Sensitive Personal InformatioSSN/TINx Technical Service Providers, Government Agencies
    Health Informationx
    Drivers License/Passport Numberx
    Demographic InformationxTechnical Service Providers
    Precise Geolocationx

    Personal information that you provide for a specific purpose will not be sold or used for targeted advertising or profiling in furtherance of decisions that produce legal or similarly significant effects.

    You may designate an authorized agent to submit requests on your behalf. For an authorized agent to be considered verified, you must provide the authorized agent with signed, written affidavit to make such requests or a power of attorney. We may follow up with you to verify your identity before processing an agent’s request. Failure to follow these instructions may result in our inability to process your request.

    To view our CCPA request metrics, please click here.

    “Shine the Light” Law. If you are a California resident and have an established business relationship with us, you can email us to request a list of the personal information we have shared with third parties for their marketing purposes. We will also give you a list of the third parties that have received your information. You can make a request one time each year. Mention in your email that you are making a "California Shine the Light" inquiry. We will respond within 30 days.

    Do Not Track. Our websites and apps are not designed to respond to "do not track" requests from browsers.

    Our websites respond to global privacy control—or “GPC”—signals, if we detect that a browser is communicating a GPC signal, we will process that as a request to opt that browser and device out of ‘sale’ via cookies and tracking tools on our website. Note that if return to our website from a different device or use a different browser on the same device, you will need to opt out (or set GPC for) that browser and device as well.

Política de Privacitat
Política de Privacitat
CUIDANDO DE SU
INFORMACIÓN

Tenim instaurades mesures de seguretat per tal de protegir la vostra informació. Les mesures de seguretat que utilitzem dependran del tipus d'informació recollida. Si creu que s'ha creat un compte no autoritzat amb el seu nom, posi's en contacte amb nosaltres. No som responsables dels llocs web i aplicacions de tercers. Si fa clic a un enllaç de tercers, serà redirigit a llocs web que no controlem. Aquesta política no s'aplica a les pràctiques de privadesa d'aquests llocs web. Llegeixi atentament la política de privadesa d'altres llocs web. El nostre lloc també pot oferir contingut de tercers que contingui les seves pròpies cookies o tecnologies de seguiment.

Per quant de temps retenim la vostra informació personal?

El vostre compte de Ticketmaster. El vostre compte és la vostra identitat digital a Ticketmaster; aquesta es la forma en què ens assegurem que les vostres compres de tiquets són segures i estan connectades a una persona en particular. També és la base principal sobre la qual es determina per quant de temps conservem la vostra informació.

Quan compreu un tiquet, inicieu sessió en el vostre compte o interaccioneu amb nosaltres, enregistrem aquesta informació. Sempre que el vostre compte romangui actiu, seguirem retenint la informació que hem processat sobre vós. Per exemple:

  • Retindrem les vostres compres o favorits per a poder-vos recomanar esdeveniments que hi estiguin relacionats;
  • Farem que els vostres tiquets continuïn assignats a vós, per a poder seguir suggerint esdeveniments als afeccionats de debò; i
  • Garantirem la validació i seguretat del vostre compte.

La vostra informació serà eliminada si (1) demaneu l'eliminació del vostre compte, en cas del qual el vostre compte i informació associada s'eliminaran en un termini no superior a 90 dies, depenent dels terminis previstos en la vostra legislació local; o (2) si el vostre compte ha estat inactiu per 7 anys.

Apart d'aquesta norma basada en el compte, la retenció de la vostra informació també ve determinada per les següents bases:

  • Per a facilitar-vos els serveis que heu demanat. Per exemple, si ens compreu tiquets o serveis i teniu un esdeveniment pendent, no podrem eliminar el vostre compte durant un temps, per tal de garantir que podeu assistir a l'esdeveniment pel qual heu comprat l'entrada.
  • Quan una llei requereixi que retinguem la vostra informació. Per exemple, retenim certes dades de compra per a finalitats fiscals i comptables àdhuc quan ja s'hagi eliminat el vostre compte.
  • Quan hem processat certes dades amb el vostre consentiment. Per exemple, si ens heu donat dades sobre les vostres necessitats d'accés i després retireu el vostre consentiment a aquest processament, eliminaríem aquesta informació.
  • Seguretat. També mantenim la informació limitada en bases de dades separades per a preservar la seguretat de les nostres plataformes, per a detectar i prevenir el frau, per a habilitar les proteccions de ciberseguretat i per a fer complir els nostres termes i qualsevol intent per a eludir-los.

Quan s'activen els nostres períodes de retenció:

  • Eliminem de forma segura la informació; o
  • Anonimitzem la informació. Per exemple, si volem fer un informe sobre vendes interanuals, retindrem la informació de les vendes, però eliminarem qualsevol informació que vinculi les vendes als individus que han fet les compres.

Transferències de dades

Com a part del grup global de companyies amb seu als Estats Units, podríem necessitar transferir la vostra informació fora del vostre país de residència. Això es produeix si:

  • Depenem de serveis compartits oferts pel grup Ticketmaster de companyies, algunes de les quals podrien estar situades fora del país on vós en sou resident. Per exemple, la nostra plataforma global està dissenyada i mantinguda principalment des dels Estats Units i el Regne Unit
  • Quan hi ha actuacions de primera categoria de gira, la vostra informació podria ser transferida internacionalment per tal de proveir-vos amb una experiència fluida si la ubicació difereix del vostre país de residència.
  • Fem servir proveïdors globals, tals com els mencionats anteriorment.

Quan transferim dades d’aquesta manera, apliquem normes estrictes per tal de garantir que les vostres dades segueixen gaudint d’un nivell de protecció elevat. Quan fem això, ens assegurarem que s’apliquin les mesures de seguretat adequades. Quan la vostra informació es transfereix fora del vostre mercat local, utilitzem mesures contractuals i mecanismes interns que requereixen que el destinatari compleixi els estàndards de privadesa de l'exportador, utilitzarem un dels mecanismes que s'enumeren a continuació.

  • Clàusules contractuals, com ara les clàusules contractuals estàndard aprovades per la Comissió Europea i altres organismes reguladors si escau.
  • Normes corporatives vinculants
  • Normes corporatives vinculants per al processador

Per obtenir més informació, o per obtenir una còpia de la documentació rellevant, podeu Contacteu amb nosaltres.

Entitats Ticketmaster per país

El controlador de dades que processi les vostres dades depèn del mercat en què tingueu el compte o la subscripció. La família de companyies Ticketmaster també ofereix serveis de suport entre aquestes companyies, les unes de part de les altres, i, per tant, actua com a processador de part del controlador de dades a qui heu facilitat les vostres dades.

PaísCompanyiaAdreça
AustraliaTicketmaster Australasia Pty Ltd111 Cambridge St, Collingwood VIC 3066, Australia, PO Box 1670, Collingwood VIC 3066, Australia
New ZealandTicketmaster NZ LtdLane Neave, Level 8, 48 Shortland Street, Auckland Central, Auckland, 1010, New Zealand
AustriaTicketmaster Gmbh Niederlassung Wien (Austrian Branch)Alser Str. 21/9, A- 1080 Wien,Austria
BelgiumTicketmaster Belgium N.V.Esplanade 1 box 33,1020 Brussels, Belgium
BrazilTicketmaster Brasil Ltda. / CNPJ No. 42.789.521/0001-10Avenida Nova Independencia, 87
ChileTicketmaster Chile SpACalle Benjamin Nº 2935, Office 802, commune of Las Condes,Santiago
Czech RepublicTicketmaster Česká republika, a.s.Jungmannova 26/15, Nové Město Praha 1, 110 00, Czech Republic
DenmarkTicketmaster Danmark A/SGammel Kongevej 60,5th, 1850 Frederiksberg C,Denmark
FinlandTicketmaster Suomi OyKeskuskatu 6, 00100 Helsinki,Finland
FranceTicketnetImmeuble CityLife, 28 allée d’Aquitaine, 92000 Nanterre
GreeceTicketmaster Hellas S.A.26 Vouliagmenis Avenue,Glyfada, 166 75 Athens,Greece
GermanyTicketmaster GmbHSpree-Forum, Alt-Moabit 60, 10555 Berlin (Tiergarten),Germany
CyprusTickethour (Cyprus) LimitedGiannou Kranidioti 10,Nice Day House,6th Floor, Flat/Office 602,1065 Limassol, Cyprus
IrelandTicketline Unlimited Company t/a Ticketmaster2nd floor, College Park House,20 Nassau Street,Dublin 2, D02 VY46
IsraelTicketmaster Israel Ltd.7 Yitzhak Rabin Blvd,Rishon Lezion, Israel
ItalyTicketmaster Italy s.r.l.Via Pietrasanta 14,20141 Milano, Italy
NetherlandsTicketmaster B.V.Regulusweg 5,2516 AC 's-Gravenhage,The Netherlands
NorwayBillettservice ASTorggata 5, 0181 Oslo,Norway
PeruTicketmaster Peru S.A.Calle Bolognesi N° 180, Miraflores, Province and Department of Lima
PolandTicketmaster Poland sp. z o.o.ul. Bukowińska 22b,02-703 Warsaw, Poland
QatarTicketmaster Doha, LLCAl Jaidah Square, Regus Doha Downtown, 63 Airport Road, 1st Floor, Umm Ghuwailina Zone 27,P. O. Box 23289, Doha, Qatar
Saudi ArabiaTicketmaster Arabia Company LLCKing Fahad Road, Al Olaya, P.O. Box 300807, Post Code 12214,Riyadh, Kingdom of Saudi
SpainTicketmaster Spain S.A.U.Paseo San Juan, 104, 6º2ª -Barcelona
SwedenTicketmaster Sverige ABBox 12247, 102 26 Stockholm,Sweden
SwitzerlandTicketmaster Schweiz AGZürichstrasse 125,CH 8600 Dübendorf,Switzerland
United KingdomTicketmaster UK Limited30 St. John Street, London, England, EC1M 4AY
TurkeyBiletix Bilet Dağıtım, Basım ve Ticaret A.Ş.Ayazağa Mah. Azerbaycan Cad.Vadi İstanbul 3B/2-3 Sarıyer –İstanbul,TÜRKİYE
ThailandThaiticketmajor Co.,Ltd 3199 Maleenont Tower, 27th Floor Rama 4 Road, Khlong Tan Subdistrict, Khlong Toei District Bangkok, 10110 Thailand
UAETicketmaster Middle East FZ-LLCUnit 304-305, Block C, Office Park Building, Dubai Internet City, PO Box 502729, Dubai,UAE
South AfricaTicketmaster South Africa Proprietary Limited6th floor, Earlgo Building, 2 Park Road, Gardens, Cape Town, South Africa 8001
MexicoVenta de Boletos por Computadora, S.A. de C.V.Independencia No. 90, Colonia Centro, Alcaldía Cuauhtémoc, C.P. 06050, Mexico City, Mexico
SingaporeTicketmaster-Singapore Pte. Ltd.2 Stadium Walk, Singapore Indoor Stadium, Singapore 397691
TaiwanTixcraft Inc.10F., NO.270, SEC. 3, Nanjing E.Road., Songshan DIST., Taipei City,10551, Taiwan (R.O.C.)
CanadaTicketmaster Canada Holdings ULC1 Blue Jays Way, Suite 3900 Toronto, ON M5V 1J3, Canada
United StatesTicketmaster L.L.C9348 Civic Center Drive, Beverly Hills, California 90210, USA